Thursday

Me a couple of weeks ago
 
Godmorgon! Det är torsdag idag men för mig känns det som en fredag! Är ledig imorgon, så får njuta av en lång helg istället! Idag slutar jag dock sent, och efter skolan möter jag upp Kadriye. Vi ska sätta oss på ett fik och göra klart några skoluppgifter som vi ska hjälpa varandra med! Eftersom jag var och reste förra veckan så har jag hamnat lite efter i skolan, så måste ta tag i allting nu och få det gjort.
 
Idag mår jag lite bättre förutom att jag fick hostattacker i morse. Tog en kopp te så blev det bättre! För övrigt vill jag bara önska er en underbar dag! Take care, kisses! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Använder du löshår eller är det ditt riktiga hår?

2014-03-27 @ 10:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0