12 12 12 12 12

Hej där mina fina läsare! Hur har ni det? Jag mår och har det utmärkt! Tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg och visa att jag lever, skämt åsido! Ville säga att jag precis mytt domännamn till den här bloggen, så nu kan ni söka på "www.ksenias.se" då ni vill hitta hit! Precis som vanligt, fast denna gång till denna bloggen på blogg.se!
 
Sitter i skolan och har sista lektionen för idag, estetisk kommunikation! Slutar tidigare idag så ska hem och dega bara. Fick skitgod mat i skolan förresten, julbord med julmust, mmmmm! Lite kul att det är 12-12-12-12-12 nu också, inte ofta det händer direkt! Men vi hörs av lite senare då jag har kommit hem! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0