Bättrat på brännan

Bättrade lite på min bränna..
 
Halloj! Förlåt för att jag inte hunnit uppdatera er någonting idag! Har varit inne i stan, köpt lite smått, åkt och solat som ni ser och sedan träffade jag en gammal god vän, Eddie. Fick följa med och vänta på att han också skulle sola.. Därefter åkte vi upp till en annan, käkade pizza, vi gjorde i ordning en musiklista till deras fest imorgon och sedan åkte jag hemåt. Kom alltså hem för drygt en timme sedan och har bar hunnit att tvätta ansiktet och byta om. 
 
Imorgon är den stora dagen, nyår. Därför tänkte jag lägga mig skapligt idag för att få den sömn jag verkligen behöver, så jag orkar med allt festande hela natten, haha! Kommer vakna ganska tidigt imorgon faktiskt, in till stan, möta upp Fanny och Isabelle, springa överallt!! Gud.. Det blir en stressig dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0