Cozy time

Mitt älskade gröna te
 
Hej på er mina fina läsare. Slutade för drygt två timmar sedan och åkte in till stan med Michelle! Vi åt först kycklig kebab som fick bli min lunch och sedan gick vi en runda i stan på jakt efter julklappar till bådas föräldrar och nyårs plagg till Michelle. Jag behöver ju inga plagg eftersom jag redan har hela min outfit, och det känns riktigt skönt! Vi satte oss precis inne på Espresso House med en varsin kopp te, cozy!! Ska kika runt lite på Members, svara på lite mejl och lite sådant. 
 
Har förhoppnings fått hem paket som jag måste hämta ut då jag kommer hem, får se vad det är som har kommit i sådant fall! Imorgon börjar jag klockan 10 och det ända vi ska göra är att sitta i en bio salong och titta på den nya filmen Hobbit som har kommit ut. Hur skönt kommer inte det att bli liksom? På fredag börjar jullovet, som jag har längtat. Lite ledighet skadar inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0