Fredag kväll

Dagens facelook
 
Sitter hemma nu och har precis ätit en stor fet skål med soppa! Kan ju inte äta någonting annat, var ju hos tandläkaren och fick hela munnen bedövad igen.. Var i alla fall och tog en kopp te med min vän Danne i stan efter tandläkarbesöket. Därefter gick jag in på Ica, köpte min soppa och lite annat gottigott! 
 
Nu tänkte jag ta en dusch och sedan börja göra mig i ordning. Möter Fanny och Isabelle senare i stan också. Hoppas att ni får en fin kväll, för det ska jag ha! 

Kommentarer
Postat av: Evelinn

Vilken fin blogg du har och vad fin du är kika gärna in på min :)

2012-12-14 @ 21:25:21
URL: http://evelinnkarlsson.devote.se
Postat av: ida sofi

snygging!

2012-12-14 @ 21:39:02
URL: http://idasofi.blogg.se
Postat av: Anonym

vart har du köpt ditt löshår? och använder du dig av clip on set?

2012-12-15 @ 08:03:28
Postat av: Dennis

Såå sööt och otroligt vacker är du! Älskar dig! ;) <3

2012-12-17 @ 08:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0