Mellandags shopping

Svart glittrig ögonskugga och röd läppenna
 
Skön t-shirt, snygga örhängen och en röd glitter bh
 
Detta fick jag med mig hem från stan idag! Hej förresten! Kom hem från stan för inte alls länge sedan och har hunnit ta lite kort på det jag köpt, som ni ser! Blev ju ingen shopping för mig igår på grund av att pengarna inte had kommit ännu. När jag väl fick dom idag så hade hela Nordeas service lagts ner och man kunde varken ta ut pengar, betala eller kolla sitt kontoutdrag.. Men runt klockan 4 så gick det! 
 
Den snygga svart glittriga ögonskuggan köpte jag hos Make Up Store, den kommer jag använda till nyår! Läppennan är från Åhlens och kommer förmodligen också användas till nyår, om jag ska ha röda läppar alltså. Örhängerna är också från Åhlens, dom kommer absolut bäras på nyår. Tröjan är från Ginatricot, skönt med något simpelt liksom. Bh:n är från H&M, snygg och festlig. Nöjd med dagens köp! 

Kommentarer
Postat av: Hannah

Åh make up store har helt klart det bästa sminket! Vilket är ditt favorit märke? :)

2012-12-27 @ 19:52:37
URL: http://hannahsaralovisa.blogg.se
Postat av: magda

åh vart har du hittat de fina örhängena? :) kramar!

2012-12-29 @ 01:01:48
URL: http://taherii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0