Mina nyårslöften..?

Printat från min Facebook
 
Här har ni MINA nyårs löften! Inget jävla trams om att sluta med det och det andra, utan rakt av vad som är bäst att ändra på! Jag ska absolut visa mer respekt för min mamma, hon förtjänar så mycket mer! Jag ska ta skolan före ALLT, ska gå ut med bra betyg och vara stolt över det! Det ska inte ligga oklara hemuppgifter och läxor överallt, allt ska göras direkt! Det här med att lita på rätt människor också, var alltid försiktiga med det! Sist men inte minst så ska jag leva mitt liv, jag ska se så mycket av världen jag kan, ta för mig mycket mer! Jag ska våga göra mer. Hela världen kommer jag ju inte kunna se direkt, men någonstans börjar det och jag väljer år 2013. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är toppen Ksucha! Då blir det så!!

2012-12-31 @ 14:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0