Mini shopping

Måndagens mini shopping
 
Efter att jag hade varit hos tandläkaren, så tyckte jag så synd om mig själv för att ha hela käften bedövad och belönade mig själv med en liten mini shopping! Fick med mig ett par supersköna vantar (tappar bort varenda par så fort det börjar bli kallt ute) och 5-pak genomskinliga svarta tights. Nej.. Jag ska verkligen inte ha på mig dom då det är så kallt ute, dessa ingår i min nyårs outfit! Lär nog behöva 5 par så att jag kan byta eftersom jag ska festa så hårt som jag bara kan! 
 
Det var det jag fick med mig hem i alla fall. Gick in på Ica också och köpte lite chips, energi dricka, dip och ölkorv. SÅ GOTT! Tänker ligga i sängen med en film hela kvällen, mys! Har förresten tvättid nu klockan 5.. Får se om jag verkligen orkar ta mig ut med massa smutstvätt och tvätta såhär dax. Det ser vi!

Kommentarer
Postat av: Lara

Hej.var med i min fb sida om du vill som är att göra länkbyten eller skriva ifall man har tävlingar eller vill vara med i tävlingar o sådant.

2012-12-10 @ 19:12:35
URL: http://yiinyang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0