My gifts

Mina julklappar 2012!
 
1. Tre stycken parfymer - Escada, Elizabeth Arden (Green Tea) och Lancome.
2. Badskum, behövs verkligen då jag tar ett dopp i badkaret!
3. Toffifee, världen godaste godis!
4. Stooor chokladask med massa gottigott.
5. Rosa gullig almanacka för år 2013, har behövts ett bra tag nu..
6. 2000 kr, pengar fungerar alltid!
7. Sedan fick jag lite mer choklad och lite smycken, bland annat ett halsband med en läder ficka!
8. Det bästa av allt, grymt feta högtalare, riktigt nöjd! Dessa ska spränga mitt rum! 
 
Det var allt för i år! Jag är RIKTIGT nöjd med mina julklappar. Hade det sjukt mysigt med mamma, med massa god mat och en mysig film! Vad fick ni i julklapp? Hoppas ni haft en riktigt goood jul! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0