Nattinlägg

My beautiful nails, from my Instagram @kkksenia
 
Bjuder på ännu en bild på mina fina naglar, åh vad snygga dom är!! Tusen tack Jenni! Det var förresten någon som undrade om dom var i gelé eller akryl, och det är gelé naglar! 
 
Kom för övrigt hem precis. Har varit nere i stan med Isabelle. Åkte ut till Statoil en sväng också och fick med mig lite smått och gott hem, chips och dipp bland annat. Har tvättat bort sminket och tagit på mig mjukis kläder så nu tänkte jag lägga mig och titta på någon film tills jag somnar. Imorgon tänker jag sova ut! Första gången jag får göra det detta lovet.. Senare in mot dagen åker jag och solar med Isabelle och förmodligen Fanny också. Annars kommer jag bara ta det lugnt och samla på mig alla krafter jag kan till den stora dagen, nyår! Annars ville jag bara önska er en god natt!

Kommentarer
Postat av: sofia

hur länge håller gelenaglar?

2012-12-30 @ 17:29:56
Postat av: Julia Petersen

Åh herre vilka fina naglar! Gör du dom själva och i såna fall kan du inte visa hur du gör dom eller så? Kram

2013-01-05 @ 03:37:01
URL: http://enpetersssen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0