Princess dress

Såhär ser klänningen ut som jag nämnde i inlägget under!
 
Har censuerat lite på bilderna på grund av att klänningen är lite för liten vid brösten.. Ville ju så gärna ha den här klänningen, men kan knappt andas då jag har på mig den. Så då tänkte jag fråga er, hur många skulle vara intresserade av att köpa denna av mig? Vill se hur stort intresset är, annars skickar jag väl tillbaka den eller säljer den på något annat sett. Trist att låta den få ligga i garderoben bara.. Den är i storlek XS förresten!
 
Kom igen nu! Vill se hur många av er som är intresserade och hur mycket ni skulle kunna tänka er att betala för denna underbara klänningen. Perfekt som nyårs klänning, studentklänning, fest klänning och för allt annat. 

Kommentarer
Postat av: rebecca

åh så fin!!

2012-12-21 @ 19:43:20
URL: http://rebeccaaaolsson.devote.se
Postat av: Draken

50 spänn haha

2012-12-21 @ 20:46:47
Postat av: Viktoria

Jag skulle vilja ha den!

2012-12-22 @ 14:48:27
URL: http://www.nattstad.se/Cooockie
Postat av: sara

kan du göra ett inlägg hur du och mujo träffades?

2012-12-22 @ 15:15:20
Postat av: Klara

ja! berätta om Mujo. E ni inte tillsammans längre? Du skriver inget om honom..

2012-12-22 @ 19:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0