Rea rea rea

Mina fina tjejer!
 
Hej på er allihopa! Hur har ni haft det? Är hemma nu efter att ha spenderat natten hemma hos Fanny och efter en hel dag inne i stan! Jag, Fanny och Isabelle har sprungit runt i stan i 4 timmar, det är ju mellandagsrea! Min otur var att mina pengar läggs in på kortet imorgon eftersom det är röd dag idag, så jag får åka in till stan imorgon igen och köpa hem det jag behöver. Behöver endast smycken och underkläder, sen lite smink också! 
 
Är så himla trött nu, kroppen är helt slut och skriker efter sömn.. Gick ju upp sjukt tidigt i morse. Funderar på att lägga mig ner och stänga av kroppen i en eller två timmar. Men först ska jag äta någonting! Tjing! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0