Sista avsnittet..

Det allra sista avsnittet..
 
Den senaste timmen har jag suttit helt fast framför det ALLRA sista avsnittet av min favorit serie Gossip Girl. Kan bara säga såhär att det var det bästa OCH sämsta avsnittet någonsin. Hela avsnittet rakt igenom var helt jävla underbart, jag log, jag skrattade, jag rös. Man fick äntligen reda på vem själva Gossip Girl var.. Men i slutet, dom 3 sista minuterna hände det något. SÅ ARG, men ändå så lycklig! Hoppas verkligen att det kommer ut en 7:e säsong någon gång i framtiden, för denna serie är den bästa som någonsin gjorts!!
 
Ska i alla fall ställa mig upp och sträcka på mig nu. Tänkte äta någonting lite fort och sedan drar jag till Hageby Centrum och hämtar ut ett paket som har kommit! Visar er senare! Klockan 5 ska jag vara snäll och tvätta.. Så kommer springa till tvättstugan och tillbaka hela tiden, duktig jag är!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är det som är gossip girl??

2012-12-18 @ 19:08:41
Postat av: Elsa

vart tittar du på gossip girl? vilken sida? :d

2012-12-18 @ 20:16:31
Postat av: Levia

hej ville bara veta vilken sida du kollar GG på? :D

2012-12-22 @ 12:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0