Sjukhuset

Två bilder från i morse
 
Godmorgon! Dom flesta av er sover säkert nu och njuter av ert lov, men jag är uppe tidigt idag! Klev upp klockan 6-7 i morse för att åka till sjukhuset.. Hade bokad tid där för ultraljud. NEJ, jag är inte gravid! Sanningen är att jag har haft riktigt ont i magen den senaste tiden, ständigt, så jag gjorde min mamma orolig. Därför bokade mamma en tid där åt mig och jag fick åka upp och titta så att allt var okej. Som tur så var det inga fel på min mage, så det var ju skönt.. 
 
Jag kom i alla fall hem för cirka en timme sedan och har bara legat i sängen, inte kunnat somna om.. Jag har skolavslutning kl 2, så tänkte sova ett par timmar så att jag är pigg tills dess, men det gick ju inte. Sätter nog på en film eller något. 

Kommentarer
Postat av: ksenia

panikångest och stress kan göra att man får ont i magen. jag hade så!

2012-12-22 @ 10:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0