Slagit in julklappar

Bild tagen från Google
 
Hej där! Förlåt för den sega uppdateringen! Har sprungit fram och tillbaka dom senaste dagarna, varit på alla möjliga ställen. Jag har köpt julklappar, umgåtts med mina fina tjejer och så vidare! Så har lagt bloggen åt sidan lite.. I fredags var jag och Fanny hemma hos Isabelle igen, tog några glas och hade det allmänt mysigt! Idag har jag bara legat i sängen, sedan åkte jag in till stan och köpte sista julklappen. Nu har jag tagit lite tid och slagit in alla klapparna, så nu är allting klart! 
 
I år känner jag bara såhär: varför..? Jag orkar inte med jul, jag känner mig inte taggad ALLS! Visst det kan vara ganska mysigt, men.. Eller nej, faktiskt inte alls. Förstår inte! Men nu är det dan före dopparedan och snart är det över.. Taggar skapligt mycket till nyår i alla fall!! Vad har ni för planer?

Kommentarer
Postat av: Anna

Tråkigt med dig och Mujo.. :( Haha håller med är inte alls taggad inför julen. Men på nyår blir det röj iaf! Kram och God Jul på dig

2012-12-23 @ 20:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0