Tidiga julklappar

Några tidiga julklappar!
 
Hej på er allihopa! Hur mår ni? Jag kom alldeles nyss hem från skolan och har hunnit lägga mig skönt i sängen. Det har varit en riktigt skön dag idag. Vi började med att spela upp några engelska pjäser på engelska lektionen, gick hur bra som helst. Efter det hade alla köpt 2 små paket var, så vi satte oss och körde julklappsleken, alla i klassen. Man ska slå två tärningar, om man får en 1a eller en 6a så får man välja ett oöppnat paket från mitten av bordet. då alla har kört klart, så öppnar man paketen och kör en gång till, man får alltså ta paket ifrån varandra. Det var ett riktigt jävla kaos i klassrummet måste jag tala om, haha! Det fanns paket som plattång, bakistabletter, nutella, choklad, blånböcker och massa annat. Sjukt kul var det i alla fall och till slut kammade jag hem dessa paket! Kinderägg, miniräknare, 2 stora kexchoklad och en gullig sparbössa! Jag kan säga att kinderäggen redan är uppätna haha.. 
 
Ligger som sagt i sängen nu och bara tar det lugnt. Väntar på att posten ska komma.. Väntar ju på en massa paket fortfarande, klänning, shortsdress, linne, hörlurar och annat!! Hoppas det kommer idag i alla fall..  

Kommentarer
Postat av: Jennifer alden

Hej! Jag älskar verkligen din blogg! :)
Kommentera gärna något i min frågestund!:) Kram

2012-12-13 @ 17:23:07
URL: http://jennifermaaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0