Tog ett skönt bad

Tog ett skönt bad
 
Bestämde mig för att ta ett varmt och relaxing bad förut. Tände lite ljus och kollade på film samtidigt. Var i vattnet i kanske en halvtimme, sedan duschade jag av mig lite fort. Har precis ätit pytt i panna, bacon och lite grönsaker så nu är jag både ren och proppmätt! Sitter i sängen med en handduk i håret och precis kollat klart på filmen jag såg. 
 
Funderar på att lägga mig väldigt tidigt ikväll. Mitt alarm ringde klockan 6 i morse men jag vaknade inte förän halv 8 ungefär.. Är så himla trött hela tiden så ska som sagt lägga mig lite tidigare så jag får mer sömn. Nu lägger jag mig ner och sätter på en till film! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0