Två bilder från igår

Såhär såg jag ut igår kväll!
 
Bjuder på dessa två bilder från igår, körde på röda läppar, svarta Dr. Denim, en röd simpel tröja och slappa lockar i håret. Åt så himla mycket god mat igår så jag fick ont i magen av hur mätt jag blev! Senare mot natten, efter att vi öppnat upp alla paketen så stack jag iväg och träffade Kadriye, Krille och en annan kompis! Kul! Har inte fått så mycket sömn inatt, kan ramla ihop när som helst och sova 3 dagar i streck känns det som.. 
 
Ligger i min säng just nu och bara slappar, åt precis lite mat och strax så ska jag, mamma och hennes kille köra paket leken, roligt! Får se vad jag hittar på efter det. Går nog ut en liten stund. Hoppas att ni fick en riktigt fin jul. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blogga oftare..

2012-12-26 @ 01:10:34
Postat av: Anonym

har din kille redat hittat sig en ny tjej? besa?

2012-12-26 @ 01:45:11
Postat av: Anonym

byt färg på bloggen mycket fräschare med vit bakgrundsfärg istället för lila

2012-12-26 @ 18:07:13
Postat av: Nana

http://www.nattstad.se/Nanalicous
Har svarat på frågestunden.
dagens planer & en ny hiss och diss.

2012-12-30 @ 12:06:52
URL: http://nattstad.se/Nanalicous

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0