Underkläder + handväska

Detta fick jag med mig hem idag!
 
Hallo! Har "slutat" för dagen. Eller jag gick lite tidigare för att jag skulle till tandläkaren igen, ska vara där klockan 3 men min lektion började klockan 1 efter lunch så det fanns liksom ingen idé att sitta och vänta. Plus att jag till och med måste borsta tänderna och lite sånt här hemma. Åkte förbi stan emellan och fick med mig en super snygg kuvertväska som jag har letat efter, ni ser den på andra bilden. Den ska jag ha på nyår, perfekt! Den är från Åhlens och gick på 199 kr. Därefter åkte jag förbi Hageby Centrum en snabbis också. Köpte lite julklappar och sexiga underkläder till mig själv! Trosorna kommer från H&M. Dagens lilla shopping!

Kommentarer
Postat av: Dennis

Nice, kan du inte skaffa en bild med trosorna på så får vi se hur dom ser ut på dig? Men det vet vi redan, sjukt vacker ;) <3

2012-12-17 @ 08:39:04
Postat av: Anonym

Jaa, lägg upp lite bilder när du har på dig trosorna. Vill verklige se hur dom ser ut :P <3

2012-12-17 @ 08:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0