Världens härligaste låt

Need to feel loved..
 
Gud vad man somnar skönt till den här låten! Jäklar vilken storm det är där ute.. Går knappt att ta sig fram på grund av den höga snön och för att det blåser så hima mycket. Skönt att vara hemma nu i alla fall men mindre skönt att behöva åka in till stan när som helst igen. Ska möta upp Fanny där och lämna över en jacka till henne och sjäv ska jag hämta ett par byxor. Funderar att kolla en snabbis på skor också, till nyår, kanske till och med lite julklappar också! 
 
Kul att ni tycker om mitt bloggbyte förresten! Skönt att se, så att jag inte har gjort ett stort misstag.. ;) Nej, men det är skönt att vara tillbaka hos blogg.se! Kom gärna med tips och förslag på vad jag kan göra för att fånga ert intresse! Vad ska jag göra för att få bloggen att fungera och vara intressant? Tacksam för lite tips i alla fall!

Kommentarer
Postat av: leyla

Snälla, kan inte du göra mer videos? <3

2012-12-05 @ 16:40:21
Postat av: Elin L

Gör mer smink videos och så kan du väl göra en video men 5 bästa o 5 sämsta köpen?

2012-12-05 @ 16:41:25
Postat av: anni

VIDEEOOOOOS!
*på hur du sminkar dig
*när du sjunger
*berätta om din linje :) (media)

2012-12-05 @ 16:43:01
Postat av: Patricia

Kan du ta kort på dit statstik?
Hur många besökare har du per dag? (gör inlägg om det)
annars så missar jag svaret haha! :D

2012-12-05 @ 16:45:05
Postat av: sandra

Gör en frågestund!!!!!

2012-12-05 @ 16:45:32
Postat av: Ellinor

Videoblogg!!!
Typ som, "bestfriend tag" "cinamonn challange" "what's in my bag" "boyfriend tag" "saker som berör dig" och så vidare

Du är underbart vacker måste jag säga. Kram

2012-12-05 @ 17:48:33
Postat av: Amanda Björklund (16 äkta syskon)

Jag förstår inte, du är så sjukt fin! Önskar jag såg ut som dig & du har verkligen en sjukt bra blogg! :)

2012-12-05 @ 18:02:26
URL: http://pandda.blogg.se
Postat av: Anna

Hej. Tycker inte att du ska skriva "byxor" och sen länka till nåt annat. Känns som att du bara är ute efter pengar?

2012-12-06 @ 19:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0