Wonderland

Gif från min tumblr!
 
Åh vad skönt jag har lagt mig i sängen nu.. Underbart! Jag kom hem klockan 6 ungefär. Var i stan och tog en fika med fina Isabelle. Vi satt i kanske 1 till 2 timmar och pratade om allt möjligt, mys!! Sov förresten skit dåligt inatt.. Vaknade minst en gång i timmen av dåliga drömmar.. Såg på en riktigt hemsk film igår, Chained, så sov verkligen inte lugnt inatt. Då kan ni tänka er hur trött jag är, så det är himmelskt skönt att ligga i sängen och bara vila nu! Ska se till att sova gott inatt och lägga mig i tid! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

går inte att komma in på din tumblr :(

Svar: nu ska det gå!
Ksenia Jernbom

2012-12-17 @ 21:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0