Workaholic

Bjuder på denna, tagen idag!
 
Kom hem för en liten stund sedan. Var hos tandläkaren sista gången och kollade så att allt var okej, och det var det! Så nu är mina tänder perfekta, haha! Tog en liten fika med Kadriye efter tandläkarbesöket också! Länge sedan jag träffade henne faktiskt. Nu är jag i alla fall hemma och ska ta på mig sköna kläder och lägga mig i sängen med någon härlig film. Börjar klockan 10 imorgon. Ska vara publik i Teknikhallen med resten av klassen och kolla på en fotbolls turnering, kul! Därefter slutar jag. På fredag är det skolavslutning, så himla underbart med lov! 
 
Slänger nog upp ett sista inlägg för ikväll lite senare. Lägger mig och degar så länge, kyss!

Kommentarer
Postat av: nelli

är de sant att du o muju gjort slut?

2012-12-19 @ 20:15:46
Postat av: mooo

hej ksenia. vet du om en samsung galaxy 2s skal skulle funka på samsung galaxy ace? eller om alla samsung galaxy kan ha samma skal? du verkar ha koll på sånt, men inte jag fick min igår. fin bild btw

2012-12-19 @ 20:41:19
Postat av: ☆Nnad's Blogg☆

Fin bild på dig :)

2012-12-19 @ 21:48:31
URL: http://nattstad.se/nnad
Postat av: E M E L I E

du är verkligen jätte fin,avis!:)

2012-12-23 @ 15:26:17
URL: http://emelieroberg.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0