Får fint besök ikväll

Slitna jag just nu!
 
Åh, har inte orkar duscha ännu, haha.. Efter min sena frukost la jag mig i sängen igen och tittade på 4 avsnitt av Pretty little liers. Har aldrig tittat på det tidigare faktiskt, men nu har jag också fastnat! Ska i alla fall hoppa in i duschen nu och ta en SNABB dusch! Får nämligen fint besök av Isabelle nu snart, hon är påväg hit! Vi tänkte sätta oss med vattenpipa och bara ta det lugnt. Kanske några glas blir det också! Vi kommer i alla fall ha en mysig kväll. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du hatar inte att puta med läpparna.

2013-04-13 @ 22:56:58
Postat av: Anonym

Känns de inte konstigt att umgås med någon som är tre år yngre? hon är säkert mognare för sin ålder men ändå :P och hon får inte dricka ens :pPpPpPpp
driiiver loo

2013-04-13 @ 23:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0