Godmorgon!

Hej på er! Vaknade av att en kompis ringde och väckte mig för typ 20 minuter sedan och ville få ut mig på en fika i det fina vädret. Jag kan säga att jag verkligen inte har sovit ut i alla fall. Somnade runt klockan 4 inatt efter att en bloggläsare letat upp mig på KIK och skrivit lite söta saker, vilket gjorde mig jätte glad! Vaknade nu som sagt och ska strax hoppa in i duschen, fräscha till mig lite, sedan drar jag ut på en fika i solen! 
 
Senare ikväll åker jag till Isabelle och har filmkväll. Vi tänkte köpa lite gott och se på film hela kvällen! Jag själv tittade på skräck i natt, kan säga att det var därför jag somnade så sent, haha.. 
 
Bild från Weheartit

Kommentarer
Postat av: ShahadMalik

Så bra att du blev glad :)

2013-04-03 @ 20:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0