Gubbar & triss

Kvällens lilla mys
 
Tänkte slänga upp ett inlägg innan jag går och lägger mig! Har verkligen inte haft tid att blogga idag på grund av en massa plugg och stress men bättre nu än inte alls! Har precis hoppat ut ur duschen och lagt mig skönt i sängen. Mamma kom hem med färska jordgubbar och trisslotter förut också, mys! Hoppas på STORA pengar, haha! 
 
Har tittat på två stycken nya kamera objektiv idag också, funderar på att köpa hem dom! Köper jag dom så säger jag till! Planerar på att göra det på lördag så.. Behöver verkligen nya saker till kameran för snyggare bilder. Det återstår att se som sagt! Nu ska jag skrapa min triss, äta upp dom superfärska gubbarna, skrubba mina tänder och sedan lägga mig. Är så himla trött! Vaknar tidigt imorgon, nationella prov som väntar i skolan! Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0