Hello friday!

Bjuder på denna härliga bilden på mig och min vän Amelia!
 
Godmorgon! Solen skiner, det är fredag och jag har sovit ut! Som ni kanske såg så uppdaterade jag ingenting igår. Var ute med Danne, Kadriye och hennes pojkvän hela dagen, vi satt i den sköna solen, njöt och fikade. Danne drog henom och vi åkte runt lite överallt, till sjukhuset och hälsade på Kadriyes systers dotter, som precis kommit till jorden och så. 
 
Har faktiskt inga planer för idag annars och bowlingen skjuts nog upp till imorgon! Ska börja dagen med att ta en skön dusch och äta en god frukost. Därefter ska jag ta itu med disken, tvätten och mitt rum. Måste städas lite! 

Kommentarer
Postat av: matilda

fin bild :)

2013-04-06 @ 10:38:01
URL: http://mabu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0