Home sweet home..

Tidigare idag
 
Nu är jag hemma igen efter en kväll med massa chips och film. Har varit hos Isabelle och bara tagit det lugnt som sagt. Blev ingen fika tidigare idag heller, ställer in det tills imorgon istället. Påvägen hem nu så mötte jag på Kadriye och Krille och växlade några ord med dom. Länge sen man sågs! Är som sagt hemma nu, vilket jag önskar att jag inte vore. Det här lovet suger. Har haft huvudvärk varje dag och vad har jag gjort? Jo, ingenting. Vill ha lite action, vill att det ska hända lite saker! Som tur så drar jag och bowlar med Michelle och förmodligen någon mer antingen på fredag eller lördag. Det ska i alla fall bli skojj! 
 
Nu ska jag byta om till lite skönare kläder och ja, ligga i sängen hela kvällen tills jag somnar. Super duper kul. Hörs senare eller imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0