Last soul on earth

Me and my sweet classmates
 
Hej på er! Bjuder på denna bild som togs förra veckan på idrotten! Ber också om ursäkt för att inte ha lagt upp ett enda inlägg igår! Var så himla trött, pluggade en hel del och städade lägenheten nu då mamma kommer hem! Ska ta en dusch nu och sedan vänta på att mamma ringer så ska jag åka ner till Resecentrum för att möta upp henne! Saknat henne så!
 
Får se vad jag hittar på ikväll annars! Kommer träffa Isabelle en liten stund, annars är jag väl bara hemma eller någonting. Det löser sig!

Kommentarer
Postat av: Mikael

Hej, hoppas jag inte stör!

Jag ville bara höra med dig om du har något intresse av ett Modeforum? Tanken är att hjälpa mindre bloggare eller små hemsidor att synas som inte har råd att betala pengar för tex adwords eller bloggcast. Om man gör ett bra inlägg i modeforumet så får man automatiskt mer läsare och ett plus är att i vårt modeforumt är vi alla vänner och hittar på roliga saker tillsammans. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg och inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen i forumet. Tack snälla för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor kram från ModeMikael

2013-04-19 @ 17:57:32
URL: http://forum.modekampanj.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0