Open my eyes

Bild på mig (höger) och Kadriye från igår!
 
Nu är jag hemma efter en jobbig skoldag. Det har snöat nästan hela dagen, fastän det inte alls är kallt ute, sedan har det bara varit allmänt jobbigt med tanke på att jag har varit dödstrött hela dagen. Nu är jag i alla fall hemma och har äntligen ätit mig mätt! Slängde av mig min jacka direkt då jag kom hem och gick in till köket direkt. Tog det första jag fick syn på och lagade ihop det snabbt som bara den! Blev snabbmakaroner med gräddsås, sjukt snabbt och så fruktansvärt gott.
 
Det låg inget Sims och väntade på mig här hemma heller.. Antar att det kommer imorgon då. Var så jäkla sugen att börja idag alltså. Men att vänta en dag till skadar väl inte! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0