PLL

Pretty Little Liars
 
Har legat hemma hela dagen idag. Fast idag känns det dock väldigt skönt, trots att det är världens finaste väder ute. Har lagat mat idag också, gott blev det och nu ligger jag proppmätt i sängen och tittar på Pretty Little Liars. Jag är så beroende.. Jag erkänner, haha! 
 
Kommer ligga kvar här i sängen i typ två timmar till, sedan tar jag en dusch och tvättar några byxor, därefter lägger jag mig. Imorgon är det en ny dag och en ny vecka. Hoppas på lika strålande väder som idag!

Kommentarer
Postat av: sofieee

Du går väl estet-linjen? Kan inte du berätta lite om den? Är du nöjd med den? Och vad gör ni i den linjen, är det bara foto, eller är det teater och sånt också? Jag funderar på att gå det, så skulle va kul om du ville svara! :D

2013-04-22 @ 21:53:44
Postat av: linnea

Vilken hemsida ser du pll på???

2013-04-23 @ 14:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0