Rubrik

Två bilder från idag
 
Uppdatering igen! Börjar med att säga att jag precis kom hem. Varit på bio och sett den nya G.I. Joe i 3D. En av dom bästa filmerna jag någonsin sätt, rekommenderas starkt till dom som gillar action! Har krupit ner i min säng och ska snart lägga ifrån mig datorn och sova. Är jättetrött och behöver sova ut för imorgon måste jag plugga och få massa gjort. 
 
Annars då, var i stan och tog en fika med Isabelle, och titta vem som hängde med oss! Hennes socker söta lilla syster. Man vill bara äta upp henne så söt hon är. Strålande sol fick vi idag också, skönt. Ni får dagens outfit imorgon också, hann aldrig lägga upp den tidigare idag. 
 
Hoppas ni har haft en bra dag, hörs igen imorgon, 1000 kyssar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0