Skönhetssömn

Jag och fina Kadriye igår kväll
 
Vaknade för drygt 20 minuter sedan och jag kan säga att jag aldrig har sovit såhär skönt! Somnade runt klockan 4 inatt med både huvudvärk och muskelvärk i hela kroppen. Men nu då jag vaknade så kände jag mig otroligt lycklig, pigg och glad! Har verkligen fått den sömn jag behöver. Sover i mammas säng medans hon är borta och den är betydligt mycket större och skönare än min, underbart. 
 
Igårkväll var jag i alla fall hemma hos mig med Kadriye och Krille. Vi tog det bara lugnt. Tittade på TV, lyssnade på musik, tog några goda groggar och pratade om allt möjligt. Vi drog in till stan och käkade också, synd bara att det regnade hela dagen igår.. Det påverkade humöret jättemycket. Nu ska jag göra en god bricka! 
 
Godmorgon förresten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0