Söndags mys

Såhär glad är jag idag trots huvud och muskel värken!
 
Ursäkta mig för alla mina webbcam bilder, känns som att det är det enda jag lägger upp nu, haha! Har legat i sängen hela dagen och tittat på PLL, så himla skönt att bara ligga en hel dag. Är hur seg som helst, har ganska ont i huvudet och musklerna i kroppen har typ lagt av. Det blev i alla fall ändrade planer ikväll! Ska gå upp ur sängen nu när som helst, klä på mig och dra till Centrum för att möta upp Krille och Kadriye. Vi ska köpa lite tacos tillbehör och ha en tacokväll hemma hos mig! Det är ju skola imorgon, fast det glömmer jag inte! Lägger mig rätt tidigt ikväll så jag kommer upp i tid. Ska försöka få lite bilder ikväll också! 

Kommentarer
Postat av: joanna-livet med Asperger symdrom

mys:)

2013-04-14 @ 20:54:37
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: Anonym

Skaffa ask.fm

2013-04-15 @ 12:06:45
Postat av: Madeleine

mys i mammas sang ;)

2013-04-17 @ 18:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0