Valborg

Bild från grillkvällen i fredags som jag inte visat!
 
Kom precis hem! Var i Hageby Centrum och fixade lite saker! Nu är det klart och jag ska hoppa in i duschen för att sedan göra mig i ordning. Det är valborg idag och jag möter upp vänner för lite drinkar och skratt! Kommer säkert bli jätte mysigt!
 
Var för övrigt hemma från skolan idag. Känner att jag börjar bli sjuk. Fick ont i halsen redan igår och blev lite värre idag.. Har i alla fall varit hemma och försökt få bort förkylningen, mår faktiskt bättre nu! Är ledig imorgon så kommer förmodligen ligga hemma i värmen då med! Men ikväll ska jag roa mig lite. 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Krya på dig :)

2013-04-30 @ 15:34:46
URL: http://hejbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0