Working

In school with some energy
 
Hej! Förlåt för dålig uppdatering! Har varit riktigt utmattad och sliten dom senaste dagarna, så jag har bara legat och vilat typ. Sov inte bra inatt heller, endast tre timmar, så är riktigt trött idag också. Skolans mat gick inte att äta idag, så hungrig är jag med. Sitter inne på min sista lektion nu i alla fall, jobbar med foto och redigering i Photoshop. Blev en aning piggare nu då jag drack lite energi dricka, but still hungry.. 
 
Slutar om drygt en timme, då åker jag hem direkt och lägger mig i sängen. Kanske sover i några timmar också. Sims spelet som jag beställde borde komma idag, så ser fram emot att spela hela kvällen, haha! Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: jag

Hej fina Ksenia ! Inte för att dra upp gammalt nu osv men du var ju tsm med Mujo och antar att ni hade sex osv men tänkte bara om du hade ngt tips på P piller eller P stav osv . ore verkligen jätte gulligt om du svarade om du använder ngt sånt eller om du har ngt tips på vad man kan använda osv . hört att man går upp i vikt av P piller osv . haha inte för att din blogg är ngn sex blogg men tänkte bara fråga om du hade ngt tips . kram !

2013-04-10 @ 14:25:41
Postat av: jag , igen hahah

läste nyss ninas ask och dom typ snackar skit om ditt video inlägg åsånt . att du är en hemsk tjej osv . hon verkar vara helt störd ..

2013-04-10 @ 15:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0