Yesterday

Två bilder från igår!
 
Hej på er allihopa! Har ni haft en skön helg? Min har varit helt underbar, bästa helgen på länge kanske. Har egentligen inte gjort så mycket, men jag har umgåts med fina människor och bara varit allmänt lycklig. Tänkte i alla fall bjuda på två bilder från igår kväll! Isabelle kom ju hit och var här hela kvällen. Vi satte oss på balkongen med feta vinterjackor med vattenpipa och drog några glas! Vi satt och pratade om allt möjligt, lyssnade på musik och hade det sjukt bra som sagt. Somnade kring 5-6 i morse och vaknade runt klockan 1, dock väldigt pigg och glad! 
 
Får se vad jag hittar på idag. Känns lite ensamt här hemma och jag blir lätt rastlös. Ska nog dra till en vän senare. Vi tänkte dra igång grillen och grilla i det fina vädret. Helt sjukt vad varmt och skönt det är idag trots att det bara är lite sol. Underbart! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0