23 februari 2013

Bild från igår
 
Hej på er! Har ni sovit gott? Det har jag, har dock inte sovit ut.. Somande runt klockan 5 på morgonen och vaknade nu runt klockan 12.. Satt vid datorn ett par timmar efter att jag kommit hem från Isabelle. Vi hade köpt massa gott för lite mer än 200 spänn, sen satt vi och tryckte i oss allting.. På bordet stog potatissallad, läsk, konservfrukter, gurka, dipp, nötter, chips och ölkorv, så himla gott. 
 
Ligger i sängen just nu och ska strax upp för att ta en dusch, därefter går jag en snabbis till affären och köper hem lite mat. Mamma åker bort idag så jag måste laga mat och så vidare. Får se vad jag lagar! Återkommer med kvällens planer snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0