Anledningen till förseningen

Morgonens statusuppdatering..
 
Hej på er! Kom försent till skolan idag, och här är min anledning.. Vaknade som vanligt klockan 6 och somnade om lika fort, hörde inte alla mina larm som jag ställde. Det var då jag drömde värsta drömmen, haha.. Att jag kysste den underbara Ed Westwick (Chuck Bass) från Gossip Girl! Han måste nog vara den snyggaste och sexigaste mannen i världen.. Vaknade strax efter klockan 8 och det var då jag såg hur mycket klockan var så kom drygt en timme försent till skolan. Bravo!
 
Min framtida man, åhhhhhhh!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du göra inlägget om slideheadern någongång?väntat i flera dagar

2013-02-12 @ 16:37:09
Postat av: Amanda

http://www.celebs.com/wp-content/uploads/2011/06/ed_westwick_tubbo.jpg
haha tycker du fortfarande han är snyggaste och sexigaste mannen i världen???;)

2013-02-12 @ 17:19:43
URL: http://amandaegervall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0