Bowling!

Bild från igår kväll
 
Godmorgon skönheter! Vaknade för drygt 1-2 timmar sedan och har bara legat i sängen sedan dess. Vaknade upp med sjukaste huvudvärken och nu ligger jag och botar det med juice och en tablett.. Var som sagt och bowlade med Isabelle igår kväll, det var riktigt roligt, dock vann hon.. Hon drog 2 strike i rad och en massa spare's. Snacka om att jag inte är bra på att bowla.. Sist jag körde var jag typ 8-9 år, så det kanske inte är så konstigt haha!
 
För övrigt så har jag inga planer för ikväll, får se vad jag hittar på. Ska i alla fall in till stan lite senare och ta en fika med Isabelle. Känner suget efter en stor kopp rykande hett te.. Efter det träffar jag kanske en annan kompis, men det kanske blir imorgon istället! Vi får helt enkelt se. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0