Cozy coat

Fått en mysig, supermjuk morgonrock av mamma!
 
Cozy time
 
När mamma kom hem förut så hade hon med sig en sjukt mysig morgonrock till mig som hon köpt. Den kommer från Cubus och går på 299 kr. Ni ska känna hur skön den är, riktigt gosig och mjuk. Behövde en sån verkligen, fryser alltid på morgonen och då är det bara att ta på sig denna, perfekt! 
 
Tvätten har jag hämtat, så nu ligger jag framför en film och ska snart lägga mig. Är så sjukligt trött.. Med detta inlägget säger jag godnatt! Vi hörs imorgon igen, 1000 puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du uppklipt hår ?

2013-02-07 @ 07:15:41
Postat av: Evelina

Älskar din blogg!! Otroligt bra och riktigt vacker är du!

2013-02-07 @ 18:24:22
URL: http://nattstad.se/evelinaschultz
Postat av: Anonym

Kan inte du lägga upp en bild på din mamma?

2013-02-07 @ 18:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0