Dead

Turkiet 2011
 
Bjuder på en bild från då jag var i Turkiet året 2011. Har enorm bildbrist och är verkligen inte i skick för att fotografera mig just nu. Ligger helt död i min säng och gjort det ända sen jag kom hem från skolan.. Har legat och kollat på Sex and the city, ätit chips, granatäpple och druckit god juice. Nu ligger jag och spelar Candy Crush samt lyssnar på lugn musik. Är så himla trött, det är helt sjukt, känns som att jag ska somna när som helst och det lär jag nog göra.. 
 
Beställde förresten en tandblekningspenna tidigare idag i hopp på att den funkar då jag får hem den! Har faktiskt hört att den ska funka och att den är jättebra, får hoppas på det! Tycker att ni också ska passa på att köpa en sådan, så länge det är så billigt! Titta inlägget under!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur bra tror du seriöst en tandblekningspenna för 99kr kan vara? Den kommer fräta bort din emalj, speciellt om du redan har dålig som många tonåringar har.

2013-02-11 @ 20:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0