Frågor och svar!

 
Kan du visa i ett inlägg hur man gör en slideheader?
Svar: Ja det kan jag göra, tänkte faktiskt göra det ändå! Men då blir det tyvärr inte "bild-för-bild" förklaring utan mer i text, men jag ska göra så att ni förstår!
 
Vad heter programmet där du redigerar dina videos?
Svar: Jag redigerar film och video i programmet "Adobe Premiere Pro CS6"! Det är svin bra men lite svårt att förstå i början.
 
Har du uppklippt hår?
Svar: Ja det har jag och har alltid haft! Klipper alltid uppklippt då jag klipper mig!
 
Varför får du mycket mer rabatt på Members än vad som är på sidan? Till exempel dom där skorna kostar just nu 129 kr och inte 36 kr?
Svar: Det fungerar såhär: När man är medlem på Members så är det upp till dig att värva vänner så att säga. Man får andra att bli medlem, och för varje gång dina vänner du värvar gör sitt första köp så får du 50 kronor! Bra va? På så sätt får du "mebers-pengar" och kan shoppa gratis! Vi säger nu att du värvar 4 vänner som köper ett varsitt par skor, då får du 50 kronor från vardera, alltså 200 kronor sammanlagt! Hoppas att det var till hjälp! Ni som inte fått invite av mig förresten, ni är antingen redan medlemar på Members eller så är er epost redan registrerad där!
 
Vilket gymnasium går du på och linje?
Svar: Jag går på JB Gymnasiet i Norrköping, Estetik och media som linje!
 
Hur får du dina ögonfransar att böjas upp så mycket?
Svar: Innan jag lägger på mascaran så böjer jag alltid ögonfransarna med en ögonfransböjare, finns att köpa i vilken affär som helst. Därefter använder jag mig av en vattenfast mascara som böjer fransarna automatiskt, "curl mascara". Sånt brukar stå på mascaran!
 
Hur får du så mycket volym i ditt hår? Vilka hårprodukter använder du?
Svar: Jag använder faktiskt INGA hårprodukter alls förutom shampoo och balsam som ger håret volym. Det shampoo och balsam som jag använder ser ni här under! Balsamet ser precis likadant ut!
Hoppas att ni har fått svar på alla era frågor! ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sjukt fin header! Och sjukt fin du va! :D

2013-02-07 @ 18:34:17
URL: http://twoliw.blogg.se
Postat av: Anonym

gör slideheadern visningen:D

2013-02-07 @ 19:12:46
Postat av: Anonym

Använd http://www.screencast-o-matic.com/ när du ska vissa hur man gör sildeheadern :)

2013-02-08 @ 13:58:20
Postat av: Tim

Jag ville se lite mode och klickade in på dagens outfit. där var det tomt :P? hur kommer det sig
Kramar timpan

2013-02-21 @ 22:12:33
URL: http://fenylalanin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0