Game time

Bild från igår!
 
Godmorgon godmorgon! Har legat vaken i sängen i drygt två timmar nu.. Vaknade runt klockan 10, halv 11 och sen dess har jag bara legat och slappat. Sov ganska dåligt inatt.. Låg och vred och vände på mig hela tiden, kunde inte somna.. Men till slut somnade jag och fick ett par timmar god sömn. 
 
Solen skiner idag igen, så himla fint väder!! Funderar på att gå ut med kameran en stund idag, innan solen lägger sig. Tänkte ta lite fina bilder och kanske sätta ihop en ny snygg header! Blir nog så! Ikväll kommer jag bara vara hemma, kolla på film och så!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Gullunge :)

2013-02-03 @ 19:03:42
URL: http://mackansflicka.blogg.se
Postat av: Anonym

Perfektion, du är så underbart vacker!

2013-02-06 @ 15:11:44
Postat av: anonym

lämna tillbaka mujos tröja din pajas!

2013-02-21 @ 17:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0