Gårdagens look

Såhär såg jag ut igår kväll!
 
Hann ta en bild i enorm stress igår kväll, men den får duga! Stack ut och roade mig med Isabelle igår och vi hamnade på en "fest", DJ Quality hette den, som vi egentligen inte ens ville gå till. Vi var i alla fall där i typ 2 timmar tills det slutade, därefter drog vi ner till stan och käkade innan vi åkte hem. Kom hem ganska sent och la mig direkt! Sov som en riktig prinsessa inatt verkligen. 
 
Har ätit upp mina goda sushi bitar nu och ligger bara ner i sängen. Ska ta mig en dusch om en liten stund och börjar därefter göra mig i ordning. Åker in till stan lite senare och tar en fika med en vän!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vacker! Hur har du fixat din header?

2013-02-17 @ 14:17:29
Postat av: sandraboqvist

så himla vacker! :O

2013-02-21 @ 22:31:45
URL: http://sboqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0