Godmorgon!

Shogun - Amplify
 
Godmorgon!! Börjar denna söndag med att bjuda på en låt som fått mig på bra humör flera dagar i rad nu! Den är så himla bra. Vaknade i alla fall precis, sov som en prinsessa! Drömde också en dröm som gjorde mig så himla glad, blev förbannad då jag vaknade.. Den var så verklig!!
 
Igårkväll så var jag och Isabelle hemma hos hennes pappa. Först var vi i stan och tog en fika, därefter inhandlade vi massa gott så som chips, nötter, gurka, dipp, läsk och sen åkte vi till hennes pappa. Vi hade det jättemysigt faktiskt, så en sjukt bra film på TV, Enemies of the states. 
 
Idag så är jag bara hemma, fast lite senare ikväll åker jag och möter en kompis i någon timma! Annars kommer jag bara vara hemma idag och återhämta mina krafter. Har träningsvärk i hela kroppen.. Inte roligt alls. Nu ska jag upp och käka någonting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0