Good morgning monday

Bild från igår kväll!
 
Godmorgon allihopa! Trodde att jag skulle sova lite längre faktiskt, men vaknade av ett sms från Posten! Har två paket jag ska hämta ut.. ;) Can't wait!!! Vad tror ni att det kan vara?
 
Förlåt för den dåliga uppdateringen förresten.. Var inte alls på humör för att blogga igår, så tog helt enkelt en ledig blogg-dag! Igår var jag i alla fall bara hemma. Stack ut och träffade in kompis senare mot kvällen, men annars var jag bara hemma och tog det lugnt! Idag ska jag som sagt hämta ut två paket, som jag självklart visar er senare, sen träffa jag Isabelle!

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför har du o mujo gjort slut svara !

2013-02-19 @ 09:39:25
Postat av: Jessica

Sjukt fin!

2013-02-22 @ 21:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0