@ School

Right now
 
Godmorgon! Sitter i skolan med en kopp te och försöker läka min magvärk, har så himla ont.. Tog en tablett i morse också, men det verkar inte fungera. Har fotolektion just nu i alla fall som ni ser så lite roligt har vi ändå. Dagens uppgift var att fotografera mönster, jag är klar och har skickat in! Känns skönt.
 
Efter skolan idag så följer jag med Michelle och ta Gardasil spruta, därefter åker jag hem och lägger mig i sängen, pluggar och vilar.. Hoppas ni har en fin start på veckan. 

Kommentarer
Postat av: Erika

Hejsan! Vill börja med att jag älskar din blogg. Tycker den är super fin precis som du. Ditt utseende är helt otroligt! Love it. Till frågan.. Vilket gymnasium går du på och linje? ♥ Kramar

Svar: tack så himla mycket!! jag går på JB Gymnasiet i Norrköping, Estet & media!
Ksenia Jernbom

2013-02-05 @ 12:10:31
URL: http://www.erikafalk.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0