Sunshine

Bild från idag!
 
Var ju ute och fotograferade lite tidigare idag! Här har ni en bild. Fräsch och nytagen! Har en liten kort video på gång också som jag tänkte visa er. Lite "behind the scenes" från fotograferingen. Gjorde en video då jag pratar också, men hade inte tryckt in "spela in" knappen, så filmade helt enkelt inte då jag trodde att jag gjorde det.. 
 
Ska fixa ihop en snygg header också! Tänkte köra på en "slide-header", en header som byter bild, som på min gamla blogg.se blogg! Kommer säkert bli skit snyggt. Har för övrigt precis duschat och ligger nu i sängen och tar det lugnt. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Andra sidan av ditt ansikte ser fail ut. HAH

2013-02-03 @ 23:49:17
Postat av: Anonym

Misshandlad av Mujo eller? ;)

2013-02-03 @ 23:49:55
Postat av: amelia

vart tar du dina "modell bilder"?

2013-02-04 @ 06:12:02
Postat av: Anonym

omg sjukt lik din mamma!

2013-02-04 @ 18:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0