Every teardrop is a waterfall

Bild från helgen
 
Good morning people! Vaknade för en timme sedan nu ungefär. Har bara legat och sträckt på mig i sängen, kollat klart på en film och så. Har verkligen sovit ut den här helgen. Igår sov jag till halv 4 och idag till klockan 3, så himla skönt! Har verkligen tagit igen min sömn nu. 
 
Så vad händer idag? Jag ska strax fixa lite mat och senare går jag och köper en sån där kolsyrepatron till vår nya Soda Stream. Vi har äntligen skaffat en, haha.. Tänkte köpa lite gott till ikväll också. Efter det städar jag mitt rum och tar det lugnt, ser på film och myser innan skoldagen imorgon. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

fining:)

2013-01-13 @ 19:53:01
Postat av: Anonym

fining:)

2013-01-13 @ 19:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0