Good time

Alex Kenju & Ron Carrol - Good Time (firebeatz remix
 
Godmorgon mina fina läsare! Börjar morgonen med att bjuda på en sjukt härlig låt, blir så glad av den! Vaknade för ungefär en halvtimme sedan. Har bara legat i sängen sedan dess, sträckt på mig och försökt vakna till!
 
Ska upp ur sängen när som helst, duscha lite snabbt, fixa en kopp te och någon macka och sen gör jag mig i ordning till skolan. Eller jag tar bara på mig rena kläder, sätter upp håret och packar väskan. Vem sitter i en timme och sminkar sig till skolan liksom..? Ja ja, nu skriker magen efter mat, så bäst att jag går upp och fyller på den! Hörs senare och ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: -----

om du går på JB gymnasiet så är det mycket billigare om du väljer world class, du får rabatt från skolan ! och har du mecenat kort så får du rabbat från det med ! plus world class är bättre än badhuset för dom har mer utbut, dom har gruppträning, spinning, SPA, frukostbuffé, bättre personal och fräschare omklädningsrum! just sayin :) rekomenderar det starkt

2013-01-30 @ 12:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0